Wednesday 29 April 2009

Ce mai fac zilele astea


http://www.campionatdegatit.ro/

da, intre 8 si 10 mai ne gasiti la standul nostru(cu vanzare) din cadrul campionatului facand ca de obicei de toate:)

dincolo de faptul ca vom fi prezenti cu brandul nostru, salut initiativa de a dezvolta asemenea evenimente si in Ro, nu numai emisiunile alea fade de la tv despre gatit.

noi aratam asa: http://www.lookcookware.is/, abia astept sa il dezvoltam si pe cel in limba romana, pana atunci ne multumim cu cel islandez.

6 comments:

  1. deci... cu ce te ocupi pana la urma? asigurari, sau cooking?
    a doua ma intereseaza personal...

    ReplyDelete
  2. Lucrez pntru un producator de cookware, e un brand islandez care s-a mutat in Ro, mai precis la Targoviste.ce te intereseaza mai exact?
    prin asigurari..am trecut doar, i hated it max

    ReplyDelete
  3. sunt un pic gurmand... nimic special :)

    ReplyDelete
  4. eu iti pot pune la dispozitie vase de calitate, atat:)

    ReplyDelete
  5. stii ce imi place la web 2.0? poti sa comunici in acelasi timp, pe doua canale diferite, despre subiecte cu totul diferite cu aceeasi persoana, in acelasi timp. parca suntem in "tacerea mieilor"...

    am putea noi sa tratam doua subiecte in acelasi timp daca am sta fata in fata?

    ReplyDelete
  6. da. cu tine, dupa ce te-am citit aici, cu siguranta, ai o obiectivitate si o echidistanta demna de un profesor

    ReplyDelete