Friday 3 April 2009

Back

M-am intors..
In viata mea.
cine zice ca laparoscopia e mai ok decat traditionalul clean cut, minte.
Puteam sa stau si cu netul in brate.
Am ales sa iau pauza.
Am citit ca un "reading horse", cum zice islandezul.
Roata Timpului a lui Robert Jordan, primele trei in romana, iar trebuie sa le caut pe alea in engleza, ca de asa e in Romania, pana la 12, mai va..
E undeva intre Dune, si Lord of the rings..
Am mai citit si altele, mai putin valoroase dar tot fantasy, din evidenta mea nevoie de a ocoloi realitatea plina de ace si bisturie..but what the hell..
ca de obicei, eu am ras unde altii au plans..mai greu a fost sa le sustin moralul celor din jur..de ce isi pierd barbatii firea atat de repede?
dar e clar ca asa stau lucrurile de la facerea lumii si de aia nu le-a dat nimeni voie sa se ocupe ei de nasteri:))))dispaream de mult ca rasa:p

it's good to be back

No comments:

Post a Comment