Tuesday 21 April 2009

Asa a fost

Nu am tinut post. Nu pot sa ma abtin de la mancare, atata timp cat nu voi invata sa ma abtin de la ganduri "negre", deci daca nu epurez orice impuritate, ce rost mai are? sa mananc foarte corect in timp ce in mintea mea circula vreun god dam it?
Nu am fost la biserica. De fapt, lumina as fi luat, ca de obicei, safe, fara sa stau in biserica sau sa asist la slujba, doar atat cat sa tin simbolul ala al bucuriei, al sperantei, pe masa in bucataria mea, o noapte; dar eram in drum spre aeroport sa-mi recuperez una bucata islandez care venea de acasa.
Nu am fost la gratare. Am mancat in familie, cu totii 9 cat suntem azi.
Nu am gatit abuziv acasa, mama face pentru toti mult prea multe si anul asta a gatit secondata de cumnatul meu Edy,la ei acasa, care pe langa ca e preot, mai e si un bucatar de 5 stele plus.
Nu am trimis ofensatoarele mesaje de felicitari,goale si seci, pe care le tot primim de niste ani;am sunat frumos la cine am simtit sau am raspuns personalizat cu laconicu' sarbatori fericite, acolo unde impunea eticheta unui raspuns, un compromis datorat jobului mai mult;
Mi-am purtat decent sarbatoarea in suflet, am impartit-o numai cu familia si cei mai apropiati prieteni , m-am odihnit pana la rasfat, am ascultat clopotele mitropoliei, minunat sunet daca inchizi ochii si il dezbraci de conotatii, am lasat primavara sa ma atinga pe maini, m-am bucurat de primele tunete si fulgere vestitoare de vara ce va sa fie, am trait ..liniste

3 comments:

  1. mai ales la god damn it :)))! pentru mine a fost un prilej sa fac ce vreau sa fac si nu gasesc mereu timp (plimbare pe role,vegetat la o terasa la ora amiezii cu 2-3 prieteni dragi,poate cate o plecare daca sunt si bani).lucruri mici care fac diferenta..

    ReplyDelete
  2. vara asta va avea loc marele experiment in care ma voi catara pe role, alaturi de fiul meu, caruia abia i-am dat liber la de-astea; vreun tip, ceva, ce ar trebui sa cumpar:)?
    cat despre vegetat, este un lux, pe care voi copiii fara copii, ar trebui sa il apreciati din plin; altfel, o dimineata de weekend va arata cam asa: trezitul de la 9, ca lipaie copilul pe hol fara papuci si trebuie sa ii indesi sosetele in picioare ,impiedicat de jucarii pe hol, tv-ul ala mare din sufragerie ocupat cu Cartoon, mofturi de la lapte ca e prea cald, la cereale, care in niciun caz nu se pun in lapte, cafeaua rece, pana terminam dilema micului dejun, facut program ca la armata, mami azi mergem in parc la animale, sau mami azi e zi de Mac..:))))

    ReplyDelete
  3. ca sfat ar fi un popas la magazinul Skateworld pe Bd Decebal. Este specializat si au de toate pentru toti,de la incepatori pana la avansati. Sa iti traiasca si sa creasca mare Micul Lipaitor de pe hol! :) Poate o sa avem si noi candva si atunci vom vedea ce inseamna distractia asta! :D

    ReplyDelete