Monday 13 April 2009

Vineeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..vine? vine?

Aveam si eu un pitic pe creier.
Adica simteam ca merit sa ii vad pe AC/DC in concert anul asta si m-am frustrat in zeci de feluri cand nu am reusit sa iau bilete la Amsterdam si cand s-a dovedit doar un zvon, 20 mai.
Et voila!
Baietelul care a strigat lupul de prea multe ori, m-a lasat aproape fara reactie cand s-a confirmat ca s-au pus biletele in vanzare..la 31 mai..
let us hope..
ceea ce m-a facut sa-l trezesc pe fluffy la (6 ora islandei-9 aci) doar sa ii explic ca e pe bune de data asta:)))
deh trebuia sa ma razbun si eu pe cineva pentru sus josul asta :D
nici nu-mi trasesem eu sufletul bine ca se iveste o alta dilema: daca nu vin in concert si vin in festival, oare vor avea aceeasi calitate?
mai fratilor!
laisez-moi-tranquille-que je ma dau de-a berbeleacul!!!!!!!!!!!!!

2 comments: