Friday 17 April 2009

Trecut / prezent in 1 si 0

putine lucruri isi mai pastreaza savoarea dupa 13 ani..
da, mai ai uneori surpriza sa descoperi ca altele se imbunatatesc cu timpul ca un vin bun..
cand e vorba de doi oameni, devine si mai complicat dar cu atat mai intrigant; de cate ori nu ne uitam peste ani la oameni si ne intrebam mirati ce am gasit odata atat de deosebit la ei?

placerea de a ne redescoperi a fost reciproca, asta insemnand ca nu am pierdut nici unul timpul toti acesti ani si chiar suntem mai buni..altfel desi raportul de forte s-a schimbat, suntem tot noi, el laconic exprimandu-se la fel de binar ca intotdeauna,dar mult mai rafinat si mai uman ca alta data, eu ..hmm..eu ca mine..cea de azi, mult mai cinica, mai detasata dar probabil mult mai interesanta ca la 17 ani..

o bucla temporala care se va inkide in doua zile; asa se fac lucrurile in lumea oamenilor mari :)
pentru mine, pentru azi, o piesa care mi-a intrat la suflet si pe care o impart aici:

No comments:

Post a Comment