Tuesday 7 April 2009

X-ul din radiografie

desigur, e vorba de prietenie, una din temele mele favorite;
si daca tot a ajuns raspunsul meu pentru E la ea pe blog, si tot vorbim noi in posturi replica ( de daca acum nu mai scriem pe acelasi blog, sic!), m-am gandit ca acelasi lucru pot sa fac si in ceea ce te priveste, pentru ca simt sa ma exprim fata de tine si pentru ca stiu ca rasfoiesti pe aici..
vezi tu, eu stiu ca oamenii se schimba...iar atunci cand mai si pleaca de langa tine, te loveste de doua ori realitatea, odata pentru tot ce ai pierdut intre timp din experienta celui plecat si a doua oara pentru cum il slefuieste aceasta experienta pe cel plecat;
azi ai o familie si un copil si incerc de cate ori te reintalnesc sa te refac din bucatele, de-alea de puzzle mic si enervant, din dorinta de a te strange toata in mine si a nu pierde nimic; asta duce inevitabil si la analiza..
oli te-a placut imediat, cum ma asteptam, bunatatea ta, bunul tau simt si caldura pe care o emani facandu-te foarte transparenta..esti un om atat de bun incat nu pot sa ma impac cu ideea ca poate de aceea esti destinata rolului de victima..a familiei si constrangerilor, a societatii si canoanelor..alege tu..
imi da tarcoale ideea ca esti resemnata si asta ma umple de spume
chiar cred ca ai gasit si mecanismul de vietuire printre ei..ca altfel nu ai avea atat echilibru si tu chiar esti puternica..dar eu simt ca nu e firesc, simt ca este tactica de protectie si supravietuire
ai renuntat intotdeauna prea repede la ce ai crezut tu ca e mai bine pentru tine in favoarea altor pareri, mda foarte altruiste (my ass), de altfel
sa ne intelegem..eu nu sunt prea departe de asta, dar eu m-am revoltat..ei asta mi se pare total neverosimil din partea ta..sa te poti revolta..
esti prea desteapta sa nu simti manipularea ca pe ceva malign, stiu..dar tu induri totul, la naiba..scopul fiind ce? everybody happy? spanac!
nu as vrea sa te vad facand ceva atat de extrem, cum am facut eu, dar as vrea sa te vad ca te impui, mai ales ca ai dreptate si chiar si cand nu ai, din simpla tendinta de a-ti face tie si numai tie pe plac..la cat te cunosc, pun pariu ca nu ar rani pe nimeni..
de ce crezi tu ca am asteptat eu si o a doua reactie la filmul ala? pentru ca prima ta reactie a fost a persoanei pe care ai construit-o tu, iar eu am simtit ca de fapt aia care esti, ar reactiona altfel..viu, intens..
acu', pricepi? a fost o intuitie..si esti acolo, intreaga, aia pe care am cunoscut-o eu, dar atent reprimata de mult mai functionala tu, cea de azi..si mi-e dor sa te vad, cu speranta zbatandu-se in tampla ta, sa te simt riscand, si luptand pentru tine, pentru ce vrei si ce simti..tu puternica, prin alegere, nu prin rezistenta.
mda..nu mi-am cautat coerenta, scriu ca de obicei din prima, schema cu ciorna nu a tinut niciodata la lipsa mea de rabdare, dar siu ca ai inteles,si stiu ca undeva, mai tarziu, va conta.

2 comments:

  1. luptand pentru mine?... inca nu...Doar cand o sa ma simt incoltita(eu sau copilul meu). Pentru moment tot "rezistenta" aleg. Probabil pt ca este mai confortabil si fac si mai putin deranj in jur... :)Si pentru ca este mai usor asa!
    Chiar cred in "everybody happy" mai ales daca uneori sunt si eu in aia "everybody":)))

    ReplyDelete
  2. deranjul, de obicei este temporar, rezultatele dureaza.:)
    noi suntem haici pentru tine, asta e PERMANENT:*

    ReplyDelete