Thursday 16 April 2009

"Sa ne bucuram"

Am scris-o cu ghilimele pentru ca citeam din articolul lui takeda,
http://takeda.wordpress.com/2009/04/15/putem-fi-mai-buni-7/
si commenturile la el si asta mi-a ramas in cap, nu ironic ci ca citat.
Dincolo de orice pozitionare, de partea sperantei sau a scepticismului, dincolo de determinarea genetica sau de mediu,de conceptul de patriotism, s-a intamplat sa ne putem bucura de un eveniment cu si despre romani, da, sa ne bucuram. Mi se pare de-a dreptul redundant sa mai spun cat de des avem aceasta sansa.
As fi putut comenta dar nu m-am putut abtine sa nu postez alaturi de piesa asta :)



5 comments:

  1. sunt emisiuni faine cu romani reusiti (ex:profesionistii). era sg emisiune romaneasca la care ma uitam inainte sa nu ma mai uit la tv. din pacate mass media merge pe principiul "raul,uratul si show-ul vand",deci in acest caz "binili (nu) invinge"

    ReplyDelete
  2. de acord;nu invinge..nici eu nu ma uit deloc la tv, dintr-o mare lehamite si pentru ca prefer sa imi tin timpul liber la dispozitia alegerilor mele..mai trisez cu urechea pe guerrilla sau rasfoind cate un blog:)

    ReplyDelete
  3. radioul mi s-a parut intotdeauna cel mai prietenos si neinvaziv canal de comunicare. cand conduceam noaptea catre nicaieri,el mi-era uneori singurul prieten :).stia cand si cat sa zica.

    ReplyDelete
  4. aaaaaaaaaa..noaptea catre nicaieri...cineva care vorbeste limba tzuky!! tzuky este un pitic de suzuki swift, de aici numele, care ma fura noaptea si ma duce unde vrea el si asculta numai ce muzica vrea el..eu am mai exemplificat pe aici prin blog ce si cum; ne-am luat din dragoste, asta e.. doi inconstienti:))

    ReplyDelete
  5. :)))). eu asta faceam cu al meu tico (vechea masineta care mi-a suportat toate stangaciile incepatorului). si noi ne-am iubit si ne-am iertat greselile! eu l-am iertat ca nu mi-a semnalat suferintele si m-a lasat de izbeliste pe autostrada la 50 de grade,in plin soare. el m-a iertat ca poate l-am facut sa mearga mai repede decat vroia. acum inca sunt in tatonari cu nu foarte noua masineta,care este mai mironosita si inca avem inceputuri timide. i-am pus insa un gand rau pt cluj si tm in curand. inca nu stie..o voi lua pe nepusa masa :)) aaa...si am facut si eu un test drive cu tzuky..o bomboana! sa va stapaniti sanatosi si sa va poarte rotile oriunde,mai ales catre nicaieri care e intotdeauna cea mai buna directie ! :D

    ReplyDelete