Wednesday 22 April 2009

treptele schimbarii

...era ziua aia din saptamana,pe care o petrece cu tatal lui..si imi spune: "mami, daca ti-e dor de mine, sa ma suni" si il sun..si aud "nu trebuie sa iti faci griji pentru mine,eu sunt bine, stiu ca ti-e dor de mine dar nu trebuie sa te ingrijorezi.."
what?
cand s-au inversat rolurile?:)))) pana acum eu sunam si spuneam de astea, mai ales cand eram departe de el..inutil sa mai spun cat de in serios se lua cand vorbea..am inchis telefonul zambind laaaarg si simtindu-ma foarte ocrotita:)

5 comments:

  1. poza asta imi aduce aminte de coperta de la Jocul lui Ender.

    ReplyDelete
  2. nici nu apucasem sa editez postul..takeda, tu cand?

    ReplyDelete
  3. http://www.okazii.ro/catalog/19831964/ORSON-SCOTT-CARD-JOCUL-LUI-ENDER.html#galerie

    ReplyDelete
  4. da..asa sunt toti, prinsi intre bakugani si forte mistice:))))))

    ReplyDelete
  5. "be quick, or be dead"

    ReplyDelete