Tuesday 24 March 2009

hoinareala cu tematica

Am incheiat si aventura Mamaia si desi nu ma asteptam la dimensiuni gen Ambiente, m-a lovit o data in plus amatorismul cu care stim noi romani sa organizam un ceva.
am invatat multe..asta cred ca e important dar sa fie al naibii daca nu m-a deprimat adunatura aia inghesuita de hoteluri urate si inchise care se cheama ca e Mamaia off sezon..
Bila alba pentru niste restaurante pe care am avut sansa sa le descopar, in Mamaia si in Constanta, lucru care mi-a usurat dezamagirea de a gasi Chinese Garden inchis
mi-a placut la Safari in Constanta, un restaurant pe malul marii, cocotat frumos pe un damb si cu o vedere larga asupra unei plaje, chiar la capatul portului de iahturi; de fapt din curtea lui se vede On plonge, pe care l-am ocolit anul asta.
Reiterez aversiunea mea pentru mancarea libaneza..a treia oara nu mai incerc.
Se pare ca in mai va fi mult mai interesant la Cluj..on verra!!

2 comments:

  1. sa inteleg ca esti critic culinar?

    ReplyDelete
  2. nu; am un cap deskis cam pentru orice, imi plac bucatariile exotice, dar mediul meu business este intr-adevar unul legat de cookware, partea mai"tehnica":)

    ReplyDelete