Wednesday 4 March 2009

Marul putred

"evoluţia unui grup poate fi prevăzută în comportamentul celui mai slab membru al său. Nu contează vârful de excelenţă şi nici nivelul mediu."
http://razvan.exarhu.ro/cocalariatul
este un citat din blogul lui exarhu, respectiv articolul lui despre cocalariat; e concluzia unui studiu despre marul putred dintr-un grup, cititi articolul, e lucid.

instinctiv am actionat la fel in grupul meu cand fara sa imi dau seama ce fac, o data am introdus un "mar putred", care a stricat armonia si tot eu l-am extirpat.aici a fost vorba de un grup mic, puternic motivat de prietenie, nimic mai simplu, si regulile ei, respect, loialitate, ajutor, fun..
dar exarhu are dreptate, cand explica realitatea azi..nu revin la greata produsa de cocalariat, e redundant subiectul, dar ma ingrijoreaza efectele pe care le subliniaza si el in articol..vom ajunge enclave in incercarea de a respinge fenomenul, de contraatac nici nu mai poate fi vorba plecand de la asemenea premise..
incep sa imi reevaluez sentimentele despre concepte ca elita si casta..

No comments:

Post a Comment