Sunday 3 May 2009

Ce se mai poate intampla rau?

Cred ca l-am maniat pe zeul lui 1 Mai, pentru ca vineri am fost la birou din plictiseala, mai mult si pentru ca inca nu mi-am facut timp sa pun internet si la apartament si sa imi iau calculatorul de la ai mei;
Asa ca. ieri; iar o zi de lenevit, cu ploaie, o furtuna splendida, eu cu o carte in mana si cu storurile ridicate pentru a admira torentele de apa si volumul la min, sa ascult tunetele; mai tarziu, cand mi-am miscat fundul la ai mei si am incercat sa verific mailul, surprizzzzzzeee!, mi se prajise calculatorul, asta sa mai admir traznetele si alta data.
Ok. Niciunul din prietenii mei dashteptzi nu raspundea la telefon, macar sa imi spuna si mie daca teoretic mai pot salva vreo informatie.
Am insirat toate blestemele pro sau contra mama natura si m-am relaxat.
Azi, dush si inevitabila magarie cu indreptat parul, (sa mai zica baietii ca noi fetele nu avem gadgeturi, pai daca mi-ar vedea peria mea Rowenta cu ionizare si discuri teflonate..pffff..tehnologie nu gluma, care nu prea are efect la mine) si ajung inevitabil la placa, ea fiind singura cu efect pe juma de zi. Ce sa vezi se aprinde butonul rosu, nu si cel verde? nu se mai incalzeste?
Why God?
Apa calda nu mai am o luna ca au intrat in revizie, asa-mi trebuie ca am vrut in centru, acum nu mai am nici calculator si daca nu era suficient,trebuie sa ma mai lupt si cu parul.
Si toate pentru ca nu am vrut sa plec nicaieri de 1 MAi, pentru ca nu am stat de gratare si beri si nu m-am relaxat de sfanta zi a statului degeaba, jur!

4 comments:

  1. am facut un program de coaching. eu subiect (sau ma rog, auto-subiect). de la omul care m-a asistat am inteles cateva lucruri. pe care le-am legat de evenimente din viata mea si au cam reiesit la iveala.

    unul dintre ele, este ceea ce povestesti aici. micile ghinioane le atragem singuri, pe fondul unor stari conflictuale in care suntem angrenati, in care ne complacem sau chiar pe care le intretinem. legea atractiei universale. sigur, suna a la "codul lui Oreste". dar in cazul meu, functioneaza.

    poti sa crezi sau nu... insa, poate intr-adevar ai stricat un ciclu cu lucratul de 1 mai :)

    p.s. am si eu o nedumerire: de ce va indreptati parul cu placa? ma rog, de ce va indreptati parul...

    ReplyDelete
  2. pentru ca arata mai elegant, god damn it! daca imi tin parul naturel, arata ca o maimuta cu el in toate partile, asta e motivul meu, parul drept, ii da imaginii mele un echilibru:)
    si nu am lucrat, am rasfoit mailul si ti-am raspuns tie pe blog, dar se vede treaba ca doar mediul si a fost de ajuns sa strice echilibrul universului..vorbind de efctul butterfly :))

    ReplyDelete
  3. eu zic ca de la primul semn trebuia sa pleci ! :D

    ReplyDelete
  4. mah..nici eu nu stiu ce fuse in capul meu:(

    ReplyDelete