Monday 4 May 2009

Cat mi-a trebuit

Elena isi facuse blog. Si pentru ca era la bucuresti si eu aici, ne-am gandit ca postand impreuna pe blog, ne vom simti mai aproape una de alta..si a functionat.
Apoi nu am mai postat la ea pe blog.
Mai tarziu, am inceput aici, din motivele mele obscure..
Azi, ma uitam prin el si l-am luat la puricat. Elena zicea ca nu e bine sa stergi,ca e un exercitiu interesant sa te uiti in urma si sa vezi cum ai fost.
De acord. De aceea le-am sters din postari nu si din blog, pe cele mai multe.
Dar am lasat doar relevanta celei care vreau sa fiu si care incep sa fiu si am dat in sfarsit forma dorita si blogului; nu mai are orice loc aici, chiar daca ma joc in curtea mea, pentru ca pot fi mai buna!

2 comments:

  1. ok, my friend, what now? did I say it will happend in a sec' ? :)

    ReplyDelete