Thursday 14 May 2009

Campionatul international de gatit in aer liber

Robert Rainford

am fost sau n-am fost pe scena, ha?

dl Bercea care isi ia premiul de la dl presedinte


baie de multime si de premii, care va sa zica,,,



spre tristetea baietilor nostrii, Look nu a beneficiat de iepuarsi:(((




haiducii

echipa interethnik, cu M'bella in frunte


nu era foarte incantata pe caldura aia


bad boys la haiduci la cazan


cu cazanul asta au primit ei multe premii


aglomeratia de la noi

Robert, Gunnar si fluffy

aici eram proaspeti inca si neprafuiti

pieces din meniul de criza

cum gateste nea Varlan in vase Look, Meniul crizei

skills...

cat de frumos se vedea rollu' pe scena!!!

concentrila


se distra omu' ca doar terminase cu gatitul


autograf pentru mama :) :) mita, pentru ca a stat cu juniorul tot weeeeeekendu'


fluffy si dana, gustand preparatul de demonstratie chinezesc de la dl Ursu, in spatele scenei


Familia lui Look si nea Varlan

Patronul si mogaldetele:)))))))))))


imagini de la corturile concurentilor



haiducii secolului 21, preferatii mei si ai competitiei, la originalitate



cortul look



Editia de la Bucuresti, cu invitat de onoare Robert Rainford, de la "Licence to grill".

Beneficiind de un buget inexistent, si culegand ideea din zbor, eu si Dana, capii rautatilor adica, ne-am straduit sa facem pressing cum am putut si pe unde am putut, la acest event, pentru a mai castiga un pic de vizibilitate si a obtine cat mai multe de la aceasta piata noua care e tara noastra.

Cortul a fost asezat destul de ok, la intrarea de la Izvor, Takeda sa stii ca a fost chiar bun ca vad, desi daca veneai plasat, trebuia sa il cauti.
Am avut vanzare, chiar foarte buna, colega Malina avand o viata foarte grea la stand:




Nu am avut decat niste roll-up'uri si un banner, care arata asa.

Ideea era sa facem si altceva, asa ca ne-am gandit sa dam niste premii speciale, la cateva echipe care ne-ar fi atras atentia, asa ca le-am luat la rand si ne-am uitat la ce gatit.
La premiere am asteptat 3 ore pana s-au strigat toate premiile lor si a trecut si presdintele Basescu o tura, asa cum se zice, la o baie de multime, care a dat si premiul cel mare echipei Bercea, pe care evident ca il cunostea, ca si locatia. Am aflat ca ei fusesera cei care au gatit pentru tot summitul lu' NATO;
Apoi, ne-am cocotat pe scena si a trebuit sa imi prezint islandezul patron si directoarea si premiile pe care le-au inmanat ei, si la cat eram de prafuita si ciufulita, bine mi-a mai stat ca DJ:)), nicio problema ca la Cluj stiu cum voi proceda si nu ma va mai urca nimeni pe scena;
Fara sa stim dinainte, alesesem din cele mai premiate echipe, preferata mea fiind originalii haiduci ai sec 21, care sunt tare faini si relaxati si cu un mod foarte original de a gati.
Demonstratia curse bine, premierea asa si asa, dar l-am prins si pe Base la stand si i-am oferit sotiei o tigaie, l-am adus si pe Robert la stand si pe rand au venit toti greii, Passarelli un italian zarghit de sef, Jakob Hausmann, seful elvetian cu lipici la fete:), iar fetele i-au calcat si pe carcotasi, care aveau o lansare de carte.
Asta nu fuse strategie, fuse guerrilla in toata regula, dar credeti-ma, am avut rezultate si toate astea pentru cea mai mica suma de participare:))))
Ne-am vazut cica si pe sticla, habar nu am unde si cum, dar suna bine!
Nu stiu cum sa inserez pozele astea la locul lor, ca se duc toate sus, la primul rand, sper sa am cum pana la capat.
Nu mi-a placut mirosul de mici si aerul de balci, dar mi-a placut cum am iesit noi din asta, desi trei zile de dimineata pana seara am rezistat eroic in caldura fum si mult alergat. As fi vrut sa am mai mult timp pentru a fura cateva din secretele bucatariilor prezentate dar nu a fost chip.
Saptamana viitoare toata la Cluj, dar ala macar e targ.

6 comments:

  1. 1. ai iesit din "anonimat" :)
    2. vad ca ati avut demo... asa ca ignora comentariul de la postul anterior. cand am fost noi (sambata) in "miscare" erau doar tefal si piramyd.
    3. strategia nu e intotdeuna totul. cum nu stiu business-ul, nu pot sa fac multe presupuneri, dar, din cate vad din poze, s-a legat ceva. dar eu cred in strategie :)
    4. bafta in continuare!

    ReplyDelete
  2. depinde de unde veneai :)

    eu am sesizat ca "grosul" venea dinspre casa poporului. la ora la care am fost noi (miezu' zilei) zona in care erati voi era relativ libera de oameni.

    dar iti repet, pe traseul (profilul) meu, nu ajungeam acolo. pentru ca eu m-am dus fix la mancare... care era concentrata in mijloc. iar langa scena erau concurentii. eu asta am vazut/ simtit.

    da' voi stiti mai bine, ca banuiesc ca a iesit la "socoteala".

    ReplyDelete
  3. daaaaaaaaaaaaaaaaa
    stai sa vezi acu' motivare, ca ni s-au pus vanzarile pe ro in brate ceea ce inseamna un sef in minus si mai multa libertate de miscare, desi sunt sigura ca o sa regret curand
    si am o intrebare la tine pe blog, ca ma pregatesc sa fur meserie:D

    ReplyDelete
  4. vorbeam noi de mandrie; ei bine, mandria mea este ca desi complet neantrenate si nepregatite in acest domeniu, al evenimentelor, am reusit cu cei mai putini bani sa punem pe picioare si un stand cu succes si contacte cu tot ce se merita pe acolo!
    mult suflet, mult curaj si multa determinare, asa a reusit echipa measi mult sarm, care trebuie sa recunosc si-a facut efectul!!!

    ReplyDelete
  5. Drace, sunt 10 ani de cand nu ti-am mai vazut figura? Si mai ales parul indreptat... sau nu.

    Stiu ca ma omoara tanti blonda de a stat langa mine dintr-a 5-a pana intr-a 8-a ca n-am ajuns acasa miercuri asa cum am marait, dar promitz solemn aici pe blog ca o voi face. :D

    ps. iepurasii aia ce treaba aveau cu barabulele prajite? :)

    ReplyDelete
  6. hai s-o vedem si pe asta:))
    si nu te mai lua de parul meu mai!!
    cri era tare entuziasmata sa te vada iar
    iepurasii erau din partea playboy, care avea o treaba cu o prezentare de vin, daca nu ma insel;

    ReplyDelete