Thursday 7 May 2009

On your marks...start cook !!!!


Azi ne mutam, ca tziganu' cu cortu', la propriu de data asta, in parc la Izvor.
Iar nu am aparatul la mine, ca e la vedeta familiei, dl nou nascut Matei,:).
Dar cred ca fac un efort si pun aici un reportaj de la fata locului, mai ales ca se anunta interesant; vin destule vedete cat sa fie mare zgomot si competitia este destul de consistenta, anul asta anuntandu-se echipe din 8 tari daca nu ma insel;sa fie vreme buna e tot ce imi doresc.
A da si in spiritul traditiei, cand ai multi prieteni, nu ai niciunul, voi face naveta, pentru ca nu am unde sa stau:))))

5 comments:

  1. am trecut azi pe acolo.

    ReplyDelete
  2. am sperat eu, dar din nefericire eu nu prea am stat la stand si tu nu stii numele meu. si ti-au placut vasele? ai cumparat ceva?

    ReplyDelete
  3. mi-a facut cu ochiul un vas in care ai putea sa faci oua sau gogosi sau galuste... ca o floare.
    nu am cumparat nimic pentru ca ar fi cam artizanat in casa... basca, noi gatim chestii ff punctuale: cuptor, plita... si cam atat!

    ReplyDelete
  4. este un vas danez, se numeste blini:), e special pentru clatite.
    si pentru ce gatiti voi sigur se gasea ceva care sa se asorteze; mi-ar fi prins bine un feedback.
    daca te razgandesti let me know :) :)

    ReplyDelete
  5. Iti pot da un feedback legat de pozitionarea standului si de efortul de promovare.

    legat de pozitionare, nu era "in vad". era putin izolat de zona in care era "bagaul". banuiesc ca o pozitionare mai favorabila era mai scumpa.

    dpdv promovare, "concurenta" a facut doua lucruri: demonstratii si castigatori cu tombola. ce vreau sa spun, este ca ati avea nevoie de mai multa agresivitate. nu stiu exact care e strategia voastra de marketing... poate mergeti mai mult pe HoReCa. Dar eu, ca si consumator, nu as fi ajuns acolo pe traseul meu. Am cautat standul...

    ReplyDelete