Wednesday 23 December 2009

Ce-(nu)-mi doresc de Craciun

Sa imi gasesc visul.
Sa fie al meu, sa il cresc eu si sa il devin;
Sa fiu cel mai bun prieten al lui Ali.
Sa iubesc cel mai frumos.
Sa rad mai des.
Sa inteleg mai mult.
Sa mai fac dragoste in masina.
Sa fiu mai atenta.
Sa parchez mai bine.
Sa ajung la un mare concert.

Sa nu mai cert.
Sa nu mai supar.
Sa nu mai fumez.
Sa nu mai judec.
Sa nu ma mai grabesc.

Am incercat sa imi doresc ce am nevoie si nu prea se poate gasi fara un pic de magie. Restul ar fi doar o lista de cumparaturi, care in cel mai bun caz ar trebui ceruta lui Mos Visa,care nu are nicio treaba cu Craciunul.

Craciun Fericit tuturor!

2 comments:

  1. Hai mai, nu te lasa de fumat..
    Altfel, have fun!

    ReplyDelete
  2. Craciun Fericit sorbona! ce-mi place militatul tau pentru micile placeri vinovate :))dar stai asa sa faci 30 si sa obosesti dupa 5 minutzele de dans:P

    ReplyDelete