Thursday 2 July 2009

Vreau tai tai

E foarte clar.
Nu mai am inspiratie, nu mai am chef de munca, nu ma mai iau la intrecere cu ceasul.
Vreau fluturasi in stomac( ca plec) si in par (cum tin eu la drum lung, geamurile deschise la masina)
Vreau umbrelute si in pahar si deasupra capului, vreau sa ma tavalesc nisipoasa pana la buza valului..
Vreau sa ma ametesc de cat de bine mi-e, de ce lene mi-e si ce bine stau si ma coc in soare..
Vreau sa vibreze amanta din mine, cand nu mai exista ore de numarat si miezul noptii e doar preludiu..
Vreau sa tzopai in cautare de papa bun si tzacaneala organizata..
Vreau sa pun culori pe mine, in cap, pe buze, pe coapse.
Si in drum spre, contrastant, dar la fel de tare, vreau sa ascult asta:

2 comments:

  1. Tacaneala organizata in vacanta? Pai, nu mai are farmec apoi.. Lasa te:)

    ReplyDelete
  2. tztztz..de la o varsta, draga sorbona, nu mai pot dansa singura in mijlocul strazii, chiar daca ploua si am picioarele goale...ca ma ridica politia:)

    ReplyDelete