Friday 26 June 2009

Loialitate sau business

Sunt multe de intamplat in universul mic si meschin, de cele mai multe ori, al locului de munca.
Nu am chef sa descopar acum plagile si nici sa ilustrez diverse exemple de toparlaneala de birou.
Tatal meu spune mereu ca la munca nu iti iei problemele de acasa si nu te porti ca la piata.
Pana mea, eu la piata am fost intotdeauna politicoasa, dar stie el ce spune.
E tare greu sa te bazezi pe o echipa, pe altcineva inafara de tine.
Mi s-a marit salariul dar desi a fost un efort de echipa, o cerere colectiva, nu s-a marit tuturor. Inca mai lupt sa schimb asta..
Nu as vrea vreodata sa ajung sa dau pe bani singurele lucruri care sunt ale mele, pe lumea asta,principiile, pentru ca mi le-au dat tata si mama. Nu as vrea sa nu ma mai pot privi intr-o oglinda Kare..prefer sa ma scalambai la moaca mea intr-o bucata de 35 de lei cu rama de plastic.
In general imi place de moaca mea, pentru ca oricate cearcane si pistrui s-ar aduna pe ea, oglinda imi arat intotdeauna o imagine clara si curata.
Si piesa asta, care ma canta, incanta si descanta..

No comments:

Post a Comment