Tuesday 10 February 2009

Striptease

pentru cine nu intelege, sunt in mijlocul unui experiment de expunere, e ca si cum m-as dezbraca in public..
am inceput acest blog ca sa defulez cumva ..toate nespusele, toate urletele cenzurate, toata iubirea asta absurda..

mai apoi mi-am dat seama ca nu ajunge..

ma desfasor pe prea multe planuri, ma consum in prea multe nuante, mult mai multe decat intalneam revenind aici ..simteam ca nu-s tocmai eu toata si apoi doar lenea ma impiedicase sa revin la ideea de blog dupa ce renuntasem la blogul verde..

a inceput ca un mea culpa pentru el, cel cu care nu mai puteam vorbi,( ca si cum scriind aici l-as fi facut vreodata sa se simta mai bine, doamne idioata mai sunt uneori),si va continua ca mine...am vrut ca inainte de a sterge tot delirul, sa ma expun, sa nu ma las prada cochetariei de a pastra doar ce mi se parea mie comestibil, ci sa dezvalui tot..
cum spunea ionesco, m-ati neinteles destul, acum e vremea sa ma intelegeti:)))

No comments:

Post a Comment