Monday 16 February 2009

Moving ON?

Ce se intampla cand trecutul vine sa se dea cap in cap cu prezentul si toate astea in timp ce prezentul se da cap in cap cu prezentul?
Pai prin consecinta, nu mai mananci, nu mai dormi si treci pe langa ziua indragostitilor injurand elegant..
Din intelegere pentru trista mea superficialitate, o sa imi aduc singura aminte ca nu poti alunga demonii daca nu dai piept cu ei si nu iti poti acoperi zarva interioara cu muzica la maxim, sau orice alt zgomot care te poate impiedica sa te asculti...nu te asculti, nu intelegi..nu intelegi nu repari, nu repari nu esti happy, eh macar echilibrata. .
gata cu abecedarul; acum, strict igienic ar trebui sa adaug ca nici macar in ultima secunda nu am fost in stare sa iau hotararea de una singura, am asteptat sabia sa cada....si a cazut, retezand curat, fara ezitare, cu precizie chirurgicala toate gandurile, toate sperantele, toate spusele si nespusele si m-a lasat pe strada, pe drumul meu..
nu mai are sens sa strig, pentru ca nu stiu sa ma ascult, nu mai are sens sa mor pentru ca nu stiu sa cad adanc, tot ce a mai ramas de facut este sa ma misc..inainte...whatever that means

No comments:

Post a Comment