Tuesday 17 February 2009

Reply

" Daca nu exprimi inseamna ca nu exista, daca nu exista, inseamna ca nu ai de ce sa suferi."
As putea spune multe despre definitia succinta a sistemului tau defensiv, dar gandindu-ma la asta, m-am surprins intrebandu-ma, bine bine, dar nu e asta un alt mod de a fugi de tine? Daca tu care ai invatat atat de bine sa traiesti singura si sa focusezi pe tine, pe cine esti, ce vrei, cum iti e cu tine, faci asta, ce sansa mai am eu?
Sistemul asta defensiv al tau, pe care il mai spargeam eu in vremurile bune cu ciocanul uneori, te facea mai tu sau mai netu? Erai mai bine refuland sau mai bine negand?Cine esti cand ajungi la capat? Stiu exact depre ce vorbesti, dar nu reusesc sa inteleg. Va trebui sa imi explici, simt ca imi scapa ceva.

Despre mine..off, punct ochit punct lovit. Inainte de a continua, trebuie sa intelegi ca am fost absolut slaba in toata afacerea asta, atat de slaba incat m-am lasat fortata sa nu mai am niciun contact si atunci la limitare am reactionat cu opozitie, opozitia trecuta prin lasitate a fatat acest blog.

Desi nefolositoare, ai toata admiratia mea pentru cum ti-ai asumat tot deznodamantul ala pe care l-ai si orchestrat.Eu..am dat-o de pereti:))

Nu stiu daca fac asta din obisnuinta..nu e clar nici frica de singuratate..cred ca e obisnuinta de a fi superficiala si seductia puterii pe care o ai asupra celuilalt,care are nevoie de tine.. pe care nefiind in stare sa fiu evil si sa continui sa manipulez o transform mai apoi in compromis..habar nu am..asta ar fi o explicatie teribil de rough..ramane deschisa problema..nici nu am luat in calcul sentimentele..
Am incercat sa ma gandesc la mine, sa fiu eu impacata cu mine, nu stiu cum am gasit destul de scuzabil faptul ca nu am fost in stare sa am un spatiu al meu, independenta, si mai apoi sa fii mama nu prea iti mai lasa multe alternative..deci cred ca ai inteles cam cum a functionat mecanismul meu.

Entitatea unica si de neinlocuit functioneaza interior si se manifesta pentru sine mult prea rar la exterior, mai des pentru altii.Are sens?

Sunt inca divizata, desi vie..dramatizez prea mult desi mi-e sete de autentic..intuiesc realitatea desi o privesc prin ferestre mici..ma balacesc in promiscuitatea mea, de a fi cu toti si cu nimeni ca mine.

No comments:

Post a Comment