Wednesday 25 November 2009

Din categoria Popcorn

Am vazut unul dupa altul tot felul de filme, mi-a ramas in cap doar unu',hai doua.
2012. Era pacat sa il fi descarcat, asa ca l-am vazut la cinema, ( trebuie sa spun ca sunt un mare fan al drumului la Bucuresti exclusiv pt filme, la ore fanteziste, tarziu in noapte, nu atat de tarziu cat le gaseam in Reykjavik, dar s-a mai schimbat si pe aici).
Nu sunt fan raspunsul la telefon in timpul fimului.
Utilizatorii de telefonie mobila ar trebui sa stie la ce naiba foloseste modul silentios!
Subiectul, foarte cunoscut pentru mine, cred ca am batut recordul la linkuri anul trecut, in ceea ce il priveste, dezvoltat americaneste pana la exasperare.
Scenele insa, cu prim planuri halucinante, reusite, derapand o singura data, la filmarea in apa, care s-a vazut ca e intr-un tanc de studio.:))), au fost "apocaliptice" as intended.
Finalul, spanacul american. Annnnoying, bulshiting, asa cum ii spuneam si lui Mihai, ca si in "ultimul samurai", care stupoare era american!!!datul cu mucii in fasole din cauza megalomaniei lor ce arunca in derizoriu orice subiect interesant.
Fluffy si multi altii cred ca 2012 este un alt balon de sapun, altii mai religiosi stau linistiti, cu capul in nisip, ca nu zice biblia nimic.
Apocalipsa este prea putin relevanta, schimbarea si fundamentele stiintifice incontestabile ale calendarulului maya da. Pe mine asta ma intereseaza.Ce vor aduce aceste schimbari profetite acum mii de ani si demonstrate punctual in zilele noastre?
Vreau sa mai vad "(500) days of summer", ce mi l-a recomandat Mihai si m-a facut curioasa si ca sa nu mor de plictiseala mi-am descarcat "true blood", sezonul 1.
Nu stiu nimic de "Dexter", de care vb toata lumea, dar ma informez eu.
Ma uitam la un top 10 filme romantice in 2009 si constatam ca am ratat doar vreo doua din ele; drept razbunare ,fluffy m-a pus sa ii descarc toate seriile de la "nitro circus" pe care le-am gasit, sa ii mai treaca de atatea sentimente :))))))
"Inglorious bastards" ramane singura substanta care s-a strecurat in programul meu light. Nu m-a convins nenea Brad de niciun fel dar Christoph Waltz mi-a ridicat parul pe ceafa cu prestatia lui; al lui sa fie Oscarul!

2 comments:

  1. Uite eu astept cu interes A Single Man - scenariu si regie by Tom Ford. THE Tom Ford, aha, m-am intrebat si eu de cand pana unde designerii se dau jos de pe podium, lasa foerfeca si pun pana pe pix sau pe camera de filmat?
    Colin Firth se pare ca face rolul vietii lui si e un candidat foarte serios la Oscar.

    ReplyDelete
  2. uiti ca astia vin dintr-o lume unde imaginea creaza omul si omul imaginea si deci au okiul format :)
    de parca Tarantino avea studii.
    Vedem vedem

    ReplyDelete