Wednesday 7 October 2009

Fericiri mici mici

Eram serile trecute in drum spre batrana capitala.
Unul din momentele pe care trebuie sa il traiesti punctual, cu simturile treze si focusand pe toate detaliile din jur.De ce?
Radioul,soseaua dreapta, intunericul indigo, luminat efervescent de o luna maaare, da' mare mare si solitara, fara stele sau nori, prezenta calda a partenerului de drum,tacerea gesturilor mici, fumul de la tigara ...intr-un cuvant, perfect.
Imi zburau gandurile si eu le aliniam cuminti in teci, staruind in prezentul linistitor si emotionant in acelasi timp, mustacind multumita de oaza mea.
Multumesc mihai ca mi-ai aratat cum se face.
Si o piesa care imi circula prin cap:

3 comments:

  1. interesanta... piesa.

    altfel, intotdeauna m'a mirat de cat de putin e nevoie ca sa faci o femeie sa toarca ca o pisica or smth. aproape rutina, nu? :)

    ReplyDelete
  2. neaaaa..nu era vb de tors, partenerul era doar o parte din context;
    ideea era de a sta cu toate simturile in prezent, de a percepe tot ce e in jur si a fi fericit, fara sa bagi energie in trecut sau viitor..asta traiam :)

    ReplyDelete
  3. Iubito, ai un premiu de la mine, viziteaza-ma ca sa afli despre ce e vorba.

    ReplyDelete