Monday 19 October 2009

Yes I was

Am primit un premiu ca o leapsa sau o leapsa ca un premiu, care are cateva reguli foarte simple.
1 Arata premiul! Mai jos, in large ca sa nu va chiorati:):


2. Multumeste si da link!
Multumesc celei care ma face face sa salivez la cate in luna si in stele; premiul asta e apreciat pentru ca vine de la tine, tu care stii.As pune o banana de aia dansareata, da' ti-o trimit pe facebook mai bine :).

3.Da mai departe la 10 bloguri; pe care le citesc si apreciez eu; desi citesc foarte multe bloguri, dupa cum se vede, la mine nu e mare lista, si din atat cat e, trei sunt deja premiati, pisika, el presidente si vanatoreasa, asa ca doar o sa continui cu ceilalti, carora le apreciez de asemenea din inima scrierile: fratele Takeda, de unde invat cum sa fiu mai buna,care nu stie, dar e fratele meu, (ca asa mi-am dorit si nu mi-a dat nimeni un frate mai mare) double M,tovaras intru adevar si suferinte (sic!),explorish, pe care il citesc ca pe un roman de Mark Twain, sorbonele, ca ne place cosmopolit si alex, fereastra catre oriunde.
Ordonata fiind gramada, imi ramane ultima sarcina, aceea de a anunta oamenii ca au fost luati in colimator.
Atat!!

5 comments:

  1. Multumesc mult. O sa raspund :D

    ReplyDelete
  2. Oau. Illa, iti multumesc! Sper sa raspund azi. Esti generoasa, dar tu stii asta...

    ReplyDelete
  3. @explorish," Veri ter ad godu" ! sambata i-am aratat lui Oli articolele tale in limba engleza, despre Islanda; a ramas extrem de impresionat si mandru ca de obicei de tara lui si de efectul pe care il are asupra vizitatorilor:)

    ReplyDelete