Thursday 17 June 2010

Make steps not smoke

Aveam un joc preferat in copilarie..nu avea o denumire exacta, dar era ceva de genul "cine?", "cum?", "unde?", "cand?"etc si raspundeam pe rand la intrebarile respective schimband foile intre noi, cati jucam trei, patru.
Era ca un puzzle pe NV; lesinam de ras la ce combinatii ieseau;pentru ca ieseau..intotdeauna, in capul nostru se potriveau.

Acum imi imaginez ca sunt pe un covor maaare si in jurul meu e imprastiat un puzzle care asteapta sa fie facut; pff simt nevoia sa il fac dar oare e amuzant? imi place? ma pricep?

(of eu si drama)

M-am lasat de fumat.cine n-are mihai sa-si cumpere, inca odata.
Fara job, cum sunt din martie,fara niciun fel de comfort extern, m-am lasat in curu' gol la capitolul vointa si am transformat addicta din mine intr-un animal sanatos, punct; revin pe larg alta data;

(batai mandre de inima//clipim din gene)


Avem o faleza noua in urbe, 1.3 km de alee pe langa Ialomita;in fiecare seara,eu si grupul, facem 3 ture dus-intors de mers alert, aka 7.8 km de pasit viguros; expatriem toxina :D:D


Cum zice o draga prietena de a mea, maine poimaine devin vegetariana si ma las si de sex si asta e ...nici vorba..I refuse to fade away, vorba turcului; the best is yet to come..

2 comments:

  1. draga anonim, am sters commentul ; nu are nicio legatura cu postarea mea; din umbra gloriosului anonimat se pot spune multe, dar asumat despre sexualitatea mea nu pot vorbi decat eu :)
    peace

    ReplyDelete
  2. hopaaa! ce de vesti in cateva randuri. brava. ;)

    ReplyDelete