Monday 20 June 2011

telegrafic catre mine

Ma gandeam la un scurt bilant
Nu deci nu se preteaza; nu e util; ca daca vad toate nefacutele deja nu ma mai joc.

Mai bine incerc cu nevoile/dorintele.

Adevarul adevarat? I am wasting time. A vazut clar si interesul e sa waste cat mai mult; incep sa fac ceva cu adevarat util; pac fb, mess, mail, tel, usa;

Am inteles acum ce trebuie sa fac; sa mi setez goal-uri tangibile; gen azi fac aia aia si aia; nu incep afurisitele de propozitii cu "trebuie" asta e capcana the tricky part. Cam asa am ajuns aici.

Ah da si inca ceva. Nu e cool sa fii anonim.Mai ales daca nu ai de gand sa injuri si sa desfiintezi. Pe bune nu e cool.M-ai auzit Dane? Si tu esti doar ala pe care il stiu :))))

Am o stare ..sa ma uit in ochii neintelegatorilor si sa sfidez toate legile respiratiei sa vad cum se sufoca profanii

No comments:

Post a Comment