Tuesday 12 January 2010

in blanc

..da' nu am chef
de ce?
de..cizie

8 comments:

  1. @joker, nu ti se intampla si tie? sa simti sa stai? fara asteptari, fara dorinte, fara sa intervii? doar sa observi?:)

    ReplyDelete
  2. o sa vina primavara odata si odata...

    ReplyDelete
  3. Alex, se pare ca pana una alta o sa mai ai prilejul unor instantanee in alb si negru :)

    ReplyDelete
  4. @ illa, draga mea, eu asta visez, asta pictez :) Acum serios vorbind, cat pot eu de serios, da, e o senzatie placuta. E relaxant sa admiri. Sa gandesti putin si sa simti mult. Gandirea ne obtureaza simturile, ni le atrofiaza. Daca m-as fi nascut bec, macar as fi simtit bucuria, frenezia,caldura,durerea si nelamurirea tampa a fluturilor de noapte. Pacat...

    ReplyDelete
  5. un poet..rarisim azi..ma inclin :)

    ReplyDelete
  6. Poet? Nuuu :D Un ignorant, care-a simtit fericirea pret de o secunda,si care va astepta tot restul vietii ca acea secunda sa revina.
    De ce? De crize? De mere?...
    p.s.
    Oamenii sunt poeti. Politisitii sunt oameni. Politistii sunt poeti!

    ReplyDelete
  7. aveam eu banuiala ca pe undeva, cunoasterea, ca antipod al ignorantei, perverteste si ne duce departe de fericire:)

    ReplyDelete